دنیای کاشت و کشت

در این وبلاگ ما بهترین آموزش هارو آپلود می کنیم

دنیای کاشت و کشت

در این وبلاگ ما بهترین آموزش هارو آپلود می کنیم

نحوه کشت انگور

نحوه کشت انگور

انگور را در جایی پرورش دهید که آفتاب کامل با گردش هوای خوب دریافت کند.

کاشتن

پس از پایان خطر یخبندان، آن را بکارید. اگر انگور خوابیده است به 2 یا 3 جوانه برش دهید. حفره ای کمی بزرگتر از ظروفی که انگور در حال حاضر در آن است حفر کنید، کمپوست و کود آهسته رهش به آن اضافه کنید. کود را در اطراف لبه سوراخ بپاشید تا ریشه ها برای آن کشیده شوند. به طور کامل آب دهید. انگورها را با فاصله 1.5 تا 3 متر از هم بکارید، بسته به قدرت واریته. در شروع رشد برگ با یک دافع حلزون و حلزون محافظت کنید.

 

آبیاری

اطمینان حاصل کنید که تاک آبیاری مداوم دریافت می کند، به خصوص در اواخر بهار/تابستان که میوه در حال غلتیدن است. اگر زمستان خشک بوده است، ممکن است لازم باشد درست قبل از جوانه زدن یک آبیاری عمیق خوب بدهید. مالچ پاشی با موادی مانند Tui Mulch 'n' Feed به جلوگیری از از دست دادن رطوبت و جلوگیری از رشد علف های هرز کمک می کند. به یاد داشته باشید که مالچ را از تنه پاک کنید.

 

تغذیه

در اوایل بهار و یک بار دیگر در فصل رشد در حالی که انگورها جوان هستند با کودهایی مانند کود عمومی باغ تغذیه کنید. کود را دور از تنه و آب به خوبی نگهداری کنید.

 

هرس

نهال انگورها باید هر زمستان در زمان خواب هرس شوند. دو شکل هرس برای رسیدن به حداکثر مقدار میوه وجود دارد:

هرس خاردار

این سیستم برای آموزش انگورها بر روی نرده ها و آلاچیق ها عالی است. تنه به ارتفاع مورد نیاز آموزش داده می شود و دو بازوی جانبی حفظ می شود. تمام عصاهای برخاسته از این دو بازوی اصلی به عقب بریده می شوند و 2 یا 3 جوانه در پایه در فواصل 15-20 سانتی متری در امتداد بازوهای اصلی باقی می مانند. سایر عصاها و همچنین شاخه هایی که از تنه اصلی بیرون می آیند باید هرس شوند. هر یک از 2-3 جوانه در بهار عصا تولید می کند و در تابستان و پاییز میوه می دهد.

زمستان بعد، 1 یا 2 عصای بالایی را قطع کنید و پایین ترین را به 2-3 جوانه برگردانید. این پایین خار است که عصاها و میوه های فصل بعد را به وجود می آورد.

هرس نیشکر

یک تنه به ارتفاع مورد نیاز آموزش داده می شود و دو بازوی جانبی توسعه می یابد. تمام عصاهایی که از این دو بازوی اصلی ایجاد می شوند در زمستان به 8-12 جوانه هرس می شوند و بازوهای اصلی کوتاه نگه داشته می شوند. فقط 3 یا 4 عصای قوی روی هر بازو انتخاب کنید و آن ها را دور سیم/پرده بپیچید یا به حصار ببندید. 3 یا 4 عصا دیگر را انتخاب کنید تا فقط به 2 جوانه کوتاه شود. تمام عصاهای دیگر را بردارید. 3 تا 4 عصا که به دور ساپورت پیچیده شده اند، عصای میوه را برای امسال فراهم می کنند، در حالی که عصای کوتاه شده میوه سال بعد را فراهم می کنند.

 

آفات و بیماری ها

یک برنامه اسپری پیشگیرانه در زیر نشان داده شده است.

زمان آفت / بیماری کنترل
اوت فلس، کنه، کپک، لکه سیاه، اکسی کلرید مس و روغن فاتح
باد کردن غنچه فلس، کنه، کپک، لکه سیاه اکسی کلرید مس، روغن انسپری و ماوریک
ترکیدن جوانه، قبل از شکوفایی، پس از میوه دهی و در فواصل 14 روزه سفیدک پودری، سفیدک پودری، لکه سیاه مبارزه با قارچ GroSafe
پست میوه ست غلتک برگ، شته، حشره آرد آلود روغن اسپری

 

انواع انگور

انواع مختلفی از انگور موجود است. در این جزوه تعدادی از انواع محبوب‌تر موجود است. برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع موجود لطفا با یکی از کارکنان صحبت کنید.

انگور سبز : اینترلاکن محصولات متوسط ​​بدون دانه از انواع توت های آبدار سبز شیرین کوچک در دسته های کوچک تا متوسط. طعم ملایم لابروسکا. میوه های اواسط ژانویه یک نوع اولیه خوب است. نیاگارا پرفروش ترین گونه سبز است. محصولات سنگین معمولی از توت‌های با طعم لابروسکا با بافت سفید معطر متوسط ​​قوی «ژله‌ای» در دسته‌های متوسط ​​و بزرگ. بسیار مقاوم و قوی. میوه های اواسط فصل

محصولات خوب الماسی از توت‌های بافت زرد متمایل به سبز بزرگ در دسته‌های فشرده متوسط. طعم قوی "آناناس" لابروسکا. انواع سخت میوه های اواسط فصل.

انگور سیاه:  محصولات معمولی EA Robinson از انواع توت های متوسط ​​تا بزرگ با طعم لابروسکا سیاه در دسته های متوسط. یک برش دهنده قابل اعتماد در مناطق خنک تر. انواع سخت میوه های اواسط فصل.

آلبانی سورپرایز پرفروش ترین گونه مشکی. محصولات سنگین از دسته های متوسط ​​از انواع توت های سیاه آبدار بزرگ با طعم لابروسکا ملایم با بافت ژله ای. انواع سخت میوه های اواسط فصل.

انگور صورتی/قرمز:  کندیس محصولات متوسط ​​تا سنگین بدون دانه از توت های قرمز متوسط، گوشتی و پوست نازک. طعم لابروسکا ملایم عالی. میوه های میان فصل. مقاوم به بیماری، یکی از بهترین گونه های بدون دانه.


موقعیت و انواع خاک

بهترین وضعیت برای انگور جایی است که آفتاب کامل را با گردش هوای خوب دریافت کنند. آنها به محافظت در برابر بادهای شدید نیاز دارند. آنها را روی تریلی، آلاچیق یا اطراف پاسیو یا ایوان آموزش دهید.

انگورها به خاک عمیقی نیاز دارند که به خوبی زهکشی کند. افزودن ماسه یا سنگ های کوچک به خاک به بهبود زهکشی در خاک های سنگین کمک می کند. ph در محدوده 5.5 تا 7.0 ایده آل است. اگر از ph خاک خود مطمئن نیستید. کیت های آزمایش خاک Ph در فروشگاه موجود است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد