دنیای کاشت و کشت

در این وبلاگ ما بهترین آموزش هارو آپلود می کنیم

دنیای کاشت و کشت

در این وبلاگ ما بهترین آموزش هارو آپلود می کنیم

تلویزیون شهری

ما هر روز آنها را در قالب های مختلف و با اهداف بسیار متمایز می بینیم. نمایشگرهای تبلیغاتی شهری در محیط روزمره ما حضور دارند بدون اینکه گاهی اوقات به آنها توجه کنیم. گاهی اوقات سرگرم کننده، آموزنده و یا حتی کاملاً نامتعارف ، بیایید با چند راز کوچک مرتبط به نمایش شهری در اشکال مختلف آن بازگردیم .

تاریخچه و آغاز تلویزیون شهری

در آغاز قرن پانزدهم ظاهر شد ، اما تنها در سال 1539 ، تاریخ فرمان فرانسوا 1er ، نمایش شهری گسترش خود را تجربه کرد.

در ابتدا، ما این پوسترها را پیدا کردیم که به درهای افراد ، کلیساها یا فقط در گوشه خیابان چسبانده شده بودند .

در طول قرن چهاردهم و به ویژه با کارهایی که هاوسمان انجام داد ، نمایش شهری متنوع و تخصصی شد . سپس نمایش‌های تبلیغاتی به‌اصطلاح « وحشی » ظاهر شد ، اما اشکال متنوعی مانند مرد ساندویچی که از خیابان‌های پایتخت عبور می‌کرد.

تلویزیون های تبلیغاتی

اغلب بزرگ و با فرمت استاندارد، تلویزیون های تبلیغاتی راهی عالی برای تبلیغ و اجرای یک اقدام ارتباط جمعی هستند.

اغلب آنها در ارتفاع ارائه می شوند و این معمولاً برای یک زمان نمایش نسبتاً طولانی است .

اهداف آنها   ؟ با هدف گذاری جغرافیایی و جمعیتی تا حد امکان به افراد بیشتری اطلاع رسانی کنید .


در اینجا ما میخانه مبتکرانه ای را می بینیم که امضای مک دونالد دارد ، بیلبوردهای سنتی برای حریص ترین ها را بازبینی می کند.

ستون موریس که عناصری از منظره فرانسوی و به ویژه پاریس است ، نمادی از نمایش شهری در پاریس است . این ستون ها که در آلمان ساخته شده اند و در اواسط قرن نوزدهم واقعاً به چشم انداز شهری پاریس معرفی شده اند ، زمین بازی تبلیغات فرهنگی هستند .

نمایش ها، کنسرت ها، تئاترها، فیلم ها ... این ستون های معروف امکان یک نمایشگاه و نمایش تبلیغاتی را برای عموم مردم و برای همه فراهم می کند.

راز کوچک (شس!) آیا می‌دانستید: از این ستون‌ها برای قرار دادن تجهیزات نظافت خیابان ، تلفن‌های عمومی و حتی ... توالت نیز استفاده می‌شود  ! شگفت انگیز است نه

نمایشگر شهری و حمل و نقل

مترو، اتوبوس ، از دست شما نرفته است اما آنها یک زمین بازی ممتاز برای نمایش تبلیغات هستند. حمل و نقل عمومی ، اکثریت قریب به اتفاق ساکنان ایل دو فرانس هر روز از آن استفاده می کنند، اما وقتی سوار آن می شوید، یکی از معایب آن زمان انتظار است که اغلب مملو از خستگی است .

و این را تبلیغ کنندگان فهمیده اند.
به راستی، چه کاری بهتر از این که وقتی در مترو هستید یا منتظر آن هستید، به آنچه پیش روی خود دارید نگاه کنید؟

هر هفته موارد جدید ظاهر می شوند، گاهی خنده دار ، گاهی آموزنده  : گروه های بزرگ یا استارت آپ ها آن را به تجارت خود تبدیل می کنند.

واقعیت جالب: "آرام باش و ادامه بده"

این پوستر که اکنون شهرت جهانی دارد ، که اکنون بی‌پایان رد شده است، در ابتدا یک پوستر تبلیغاتی در متروی لندن بود .
«آرام باش و ادامه بده» در سال 1939 به ابتکار دولت بریتانیا ایجاد و تأسیس شد تا به ساکنانش کمک کند روحیه خود را حفظ کنند.

تنها 60 سال بعد بود که دوباره کشف شد و موفقیت و تغییراتی را که امروز می شناسیم تجربه کرد.


صفحه نمایش تبلیغاتی مدرن و پانل های دیجیتال آن

تبلیغات نمایشی در حاشیه دیجیتالی شدن باقی نمی ماند . مدرنیته که اکنون DOOH نامیده می شود ، مخفف Digitalization Out Of Home است، در دنیای تبلیغات شهری نیز جا افتاده است .

این بیلبوردهای دیجیتال جدید فرصتی برای کشف امکانات جدید بی پایان برای برندها و تبلیغ کنندگان است .

ویدئو، تعامل، کمپین‌های بی‌درنگ، این دیجیتالی‌سازی و DOOH نشان‌دهنده احیای واقعی فضای تبلیغاتی است که به ذینفعان اجازه می‌دهد تا اقدامات خود را چند برابر کنند و زمینه‌ای از فرصت‌ها را باز کنند که قبلاً از آنها استفاده نشده بود.

معروف‌ترین مکان‌ها که صدها بیلبورد از این نوع را گرد هم می‌آورد، بی‌تردید نیویورک   و میدان تایمز هستند که به خاطر نمایش‌های تبلیغاتی روشن، رنگارنگ و جذابش مشهور هستند